woensdag 6 april 2011

Bijzonder gevoel


Twee weken geleden ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest, nou ja....
Zijn thuis is het niet maar wel van zijn ouders , waar hij tijdelijk is.
Zijn vader vierde zijn verjaardag.
Ik was dus uitgenodigd om ook even langs te komen.

Normaal is de woensdagavond na het basketballen , vaste prik om naar Leiden te gaan.
Dus ook die woensdag, ik kwam binnen in een volle huiskamer met familie van Hans.
Met een fles port in mijn hand begroette ik zijn ouders.
Best wel een beetje eng maar ik voelde me wel op mijn gemak.
Het is heel bijzonder om voor het eerst bij mijn vriend 'thuis' te komen.

Wij zijn beiden nog getrouwd maar daar komt verandering in.
Hans komt nu al een paar weekeinden bij ons in huis.
Lucas vind het prachtig en de meiden moeten er nog wel eventjes aan wennen.
Dat is ook heel normaal.
Afgelopen zaterdagavond zijn we naar mijn ouders geweest.
Ook daar was het erg gezellig en ik heb er een goed gevoel over.
Ik ben erg blij met Hans in ons midden.
Het is fijn dat we elkaar gevonden hebben en veel mogen en kunnen delen.

Dit is toch ook weer te danken dat ik op twitter ben gekomen.
Zo zie je toch dat twittervriendschap later uitkomt op echte liefde dat pas later tot bloei komt als je aan elkaar toegeeft echt om iemand te geven

dikke knuf x Hans je bent een lieverd

1 opmerking:

  1. Dank je Carla, *kleur krijgt* het gaat allemaal van zelf, ik ben net zo gelukkig met jou. We waren allebij alleen, slechts 'officieel' nog getrouwd. Dan is het toch mooi dat je elkaar weet te vinden, en nog wel via twitter. En iedereen maar zeggen dat het onpersoonlijk is. Wij weten beter lieverd!

    Dikke kus terug,
    Jou Hansie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen