donderdag 21 april 2011

Leidse Hout

Woensdagavond is altijd de avond dat ik naar Leiden ga, eerst basketbaltraining en dan door naar leiden. Ook gisteravond, toen was het zulk schitterend weer, echt zomers. Ik kwam bij Hans aan en hij stuurde mij van mijn stoel weg en zegt, 'ik rijd wel, ik weet hier de weg' dus ik ging naast hem zitten en liet me rijden in mijn eigen auto. We reden naar het Leidse Hout. Dat is toch ook wel een bijzondere plek voor ons. In februari toen Hans het erg moeilijk had in de weekenden, heb ik hem gevraagd om samen een wandeling te gaan maken.
Het was onze eerste afspraak na die tweetup vorig jaar.
We hadden toen heerlijk gewandeld en gekletst met na afloop koffie en een wijntje. Nu na 2 maanden waren we weer in het Leidse hout, heerlijk bos zo midden in Leiden. Mooi als je de natuur zo ziet, de bomen krijgen kleur. Heerlijk gearmd liepen we door het bos, ik had teenslippers aan, normaal niet erg maar het schelpenpad was niet altijd even handig. Af en toe moest ik een schelpje eruit schoppen. Geeft ook niet, want we hadden genoeg pauzes, voor een kusje en een knuffel.
We genoten heerlijk van elkaar en met elkaar.
Na een tijdje gewandeld te hebben en we weer naar de auto terug gingen, moest ik best wel nodig plassen.
Inmiddels was het donker geworden en ik wilde het wel ff kwijt. Hans moest lachen dat ik wel wilde plassen, dus zochten we een geschikte plek en Hans zei:  'ik trek dan wel door'  Wij lachten er vreselijk om en ik ging snel ergens op mijn hurken zitten .
 'ZO dat ben ik kwijt 'Wat een opluchting hoor.


Moest wel even denken aan vroeger op school,
wij hadden toen over een gedicht 'bermtoerisme'
Ik kan het nergens op google terug vinden.

♥Ik denk met veel plezier terug aan deze wandeling.

2 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven Carla ... en wat hebben we een lol gehad die avond (echt wel).

    Hans.

    BeantwoordenVerwijderen