donderdag 28 juli 2011

Lief en Leed

Zoals jullie weten hebben Hans en ik het altijd erg gezellig met elkaar.
Genieten van alles met en van elkaar.
Vandaag was het toch een hele andere dag.

Ik had vanaf zondag steeds last van mijn gebit, het werd steeds erger kon geen koffie of koude dranken drinken, eten ging soms ook erg lastig. Dus was ik gisteren naar de tandarts geweest, een vervangende dan wel omdat de mijne op vakantie is, gelukkig kon ze me vanmorgenvroeg helpen.
 Een wortelkanaalbehandeling, de zenuw werd eruit gehaald. Vandaag was ook de crematie van de moeder van Remco een liftmaatje van Hans. Omdat we daar samen heen zouden gaan bleef Hans gisteren in Lisse. Niet wetende dat ik vanmorgen de afspraak voor de tandarts gemaakt had , wel al om 8.10 uur. Dus toch weer vroeg uit de veren en we gingen er samen heen. Ik had best wel veel pijn en keek soms zo sip, maar Hans geeft een streling en dat gaf me weer een goed gevoel. Na de tandartsbezoek al om 9.00 uur zijn we via ' Het Heen' waar Hans wat liftjes had, die hij even wilde laten zien, zo is hij, weer even naar huis gereden, een bakkie koffie (dat nu wel ging) buiten gedronken .
We reden op tijd naar Leiden waar de crematie plaats vondt.
Wel een beetje een andere sfeer zo samen , maar we voelen elkaar goed aan. Remco had Hans al snel in de gaten en dat voelde goed. Wij kwamen tenslotte voor hem. Hij heeft nu ook zijn moeder weg moeten brengen, hij blijft nu alleen achter. Ik had Remco al eens eerder willen ontmoeten, omdat ik hem via social media ook al een tijdje volgde. Het kwam er niet van. Nu zag ik hem dus voor het eerst. Toch een soort tweetupje maar wel weer anders. Hoop hem toch eens in een andere gezelschap beter te spreken.

Daarna hebben we nog eventjes bij een bakker in Leiden buiten een broodje kroket gegeten.
Ik had best wel trek na zo'n ochtend en ik kon vrijwel normaal eten, zonder pijn.
Ik werd weer netjes thuis gebracht en Hans tufte door naar A'dam om nog wat uurtjes te gaan werken.
Zo zie je maar weer....... niet alleen lief maar ook een beetje leed.... met elkaar gedeeld.
Dat doen we ook graag... delen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten