donderdag 14 juli 2011

lekker weekje

Normaal gesproken komt Hans elk weekend bij me slapen, erg gezellig. Nu waren de meiden naar Antwerpen gegaan van maandag tot vandaag (donderdag). Dus ik vond het wel leuk dat Hans dan ook bleef. Gisteren eind van de dag zijn we naar Hoenderloo geweest om de laatste spullen uit de caravan te halen, want die is vorig weekend verkocht, ( best snel want vanaf pinksteren stond hij online te koop.) Best wel erg vreemd voor Hans na 20 jaar daar gestaan te hebben. Weer iets afgesloten, vanaf 4 juli is hij gescheiden, allemaal veranderingen. Hij heeft er ook zeker geen spijt van, hij is nu gelukkiger en geniet van zijn leven. Toch is er iets wat hij heel erg mist, dat is zijn zoon die vandaag 20 jaar is geworden en de 2 honden Saar en Beppie. Helaas heeft hij ze alle 3 niet meer gezien na zijn scheiding.

 Ik probeer hem ook zoveel te steunen om daar doorheen te komen. Meer kan ik niet doen. Maar omdat vandaag Mark jarig is, heb ik Hans gevraagd om ook nu te blijven, dit is het beste, zeker voor zo'n gevoelige man, ik voel dat. Het is ook niet nix. Je moet dan niet na een leuke week weer alleen zijn.
Dat betekent dat hij nu van vorige week vrijdag tot aankomende maandagochtend hier in Lisse is. Vind ik helemaal niet erg, juist heel fijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten