dinsdag 12 juli 2011

Schrijven:

Carla vroeg me ook eens een blog bij haar te schrijven. En natuurlijk doe ik dat graag, er is genoeg om over te schrijven. We hebben heel lekker gegeten bij 'De smaak van Lisse' een, door een aantal horeca gelegenheden georganiseerd weekend in een aantal tenten op een plein in het centrum van Lisse.

Het was druk maar niet te druk we konden een plekje vinden in de tent van een Chinees restaurant. We bestelden, zoals we dit inmiddels gewend zijn twee verschillende gerechten en proeven gezellig van elkaars maaltje.

Na dat we nog een blokje om gelopen waren gingen we weer op huis aan, we waren nog maar net binnen toen mijn telefoon ging. Een storing in Amsterdam en wel bij een café op het Leidseplein. Carla ging gezellig met me mee. Daar aangekomen (ja ik had natuurlijk wel een parkeerplaatsje) de lift gemaakt en een rosé gedronken in het café, van het huis!

We waren natuurlijk vrij laat thuis dus zaterdagochtend uitslapen, net na ons ontbijt ging de telefoon weer, weer een storing nu een café aan de Grimburgwal daar kon ik zelfs voor de deur parkeren, die lift was niet eens echt stuk.

Bij terugkomst in Lisse daar even het dorp in geweest, er is een nieuwe winkel die even bekeken moest worden. De boodschappen ook gelijk gehaald en weer naar huis. De zondagochtend werd er niet uitgeslapen, even voor acht uur ging mijn telefoon weer. Een hotel op de Keizersgracht melde dat de deur van de lift niet meer dicht ging. Dus Carla en ik er weer op af. Ook dit was niet een zwaar probleem de sleutel van de machinekamer vinden was het lastigste.

Na de storing nog een cappuccino gedronken met een warme muffin bij Bagels en beans en dat was ons weekend zo'n beetje. Dit schrijven doe ik vrij gemakkelijk, het is over leuke dingen want we hebben gewoon een hoop lol met elkaar. We doen zoveel mogelijk wat we leuk vinden en zoveel mogelijk dingen samen, erg gezellig!

Maar ik moet ook een verjaardagskaart schrijven voor mijn zoon die donderdag twintig wordt, en waar ik niet bij kan zijn ... dat lukt me niet zo makkelijk, ik weet nu nog steeds niet wat ik daar in moet gaan zetten. Ik vind het vreselijk moeilijk en mis hem ook heel erg. Het zal uiteindelijk wel lukken maar het gaat me heel moeilijk af.

Hans.

1 opmerking:

  1. Lieve Hans,
    Lief dat je ook een blog bij mij geschreven hebt. Wij hebben het ook heel gezellig samen. Ik weet dat jij Mark en de honden erg mist.
    Dat vind ik ook heel erg voor je.
    Zoals mijn blog heet 'Na regen komt zonneschijn' geldt ook voor jou. Wij gaan samen de toekomst in en zullen samen zien wat de tijd ons brengt. Wij geven de moed niet op.
    (Komt wel goed schatje)

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen